5.5 Yama Notları

13 Mart 2015 yazar: relre
5.5 Yama Notları
League of Legends
0

Azir

Genel

  • TABAN SALDIRI HIZI 0,600 0,625
  • ASKER SALDIRI MENZİLİ 325 375
  • MIZRAK İÇİNDEN GEÇME MENZİLİ 100 50 (toplam menzil değişmedi)

 

Gangplank

Pasif – Zehirli Kılıç

  • GİDERİLEN HATA: Yavaşlatma etkilerinin işlemediği hedeflerin aynı şekilde zaman içinde hasar da almamasına neden olan bir hata giderildi

 

Gragas

Genel

  • MANA 300 400

W – Ayyaş Hiddeti

  • CANAVARLARA KARŞI HASAR LİMİTİ: 250 300

 Karma

E – Direniş (Mantra Avantajı)

  • GİDERİLEN HATA: Dost şampiyonların Direniş avantajından gelecek yarı hasar yerine kalkanın Esin kısmını almasına neden olan bir hata giderildi

 Karthus

W – Acı Duvarı

  • GİDERİLEN HATA: Rakip şampiyonların bazı durumlarda Karthus’un Acı Duvarı’nın içinde yavaşlatmaya maruz kalmadan atılmasına neden olan bir hata giderildi

 Kassadin

Genel

  • GÖRSEL: Temel şampiyon ve tüm kostümlerin modeli, dokuları, animasyonları ve görsel efektlerinin bir kısmı güncellendi
  • SİMGELER: Yeni yetenek simgeleri

R – Boşluk Geçişi

  • BEKLEME SÜRESİ 7/5/3 saniye 6/4/2 saniye
  • MENZİL 450 500
  • BEDEL 60 mana 50 mana

 Lissandra

Q – Keskin Buz

  • HASAR 75/110/145/180/215 büyü hasarı 70/100/130/160/190 büyü hasarı

 Nautilus

W – Titan’ın Gazabı

  • HASAR 40/55/70/85/100 büyü hasarı 30/40/50/60/70 hasar
  • ORAN %7/9,5/12/14,5/17 azami can %9/11/13/15/17 azami can

E – Gelgit

  • BEKLEME SÜRESİ Tüm kademelerde 10 saniye 7/6,5/6/5,5/5 saniye
  • BEDEL 60/70/80/90/100 mana 40/50/60/70/80 mana
  • ARTIŞ ORANI 0,5 yetenek gücü 0,3 yetenek gücü
  • YAVAŞLATMA SÜRESİ 2 saniye 1,5 saniye

 Nidalee

W – Vahşi Pusu

  • HASAR 10/40/60/80/100 (+ mevcut can değerinin %10/12/14/16/18 (+0,02 yetenek gücü) kadarı) büyü hasarı 40/80/120/160/200 (+0,8 yetenek gücü) büyü hasarı

 Rek’sai

E – Tünel Kaz

  • TÜNEL SAYISI: Açık tünel sayısı ile açılabilecek azami tünel sayısını ayrıca tünel limitine ulaşıldığında hangi tünelin yıkılacağını göstermek için artık totemlerde kullanılan kullanıcı arabiriminden faydalanılıyor

 Shyvana

E – Alevli Nefes

  • İŞARETLİ HEDEFLERE VERİLEN İLAVE HASAR otomatik saldırı başına azami can değerinin %2‘si otomatik saldırı başına azami can değerinin %2,5’i

 Singed

E – Tut Savur

  • GİDERİLEN HATA: Kuvvetli Zamk üzerine Tut Savur ile fırlatılan rakiplerin bazı durumlarda yere hemen sabitlenmemesine neden olan bir dizi hata giderildi

 Sion

Q – Kırıp Geçir

  • BEDEL 45/50/55/60/65 mana tüm kademelerde 45 mana
  • ORAN 0,6-1,8 toplam saldırı gücü 0,65-1,95 toplam saldırı gücü

E – İnfazcının Kükremesi

  • BEDEL tüm kademelerde 35 mana 35/40/45/50/55 mana

Skarner

Q – Kristal Kıskaç

  • HASAR 18/28/38/48/58 fiziksel hasar 20/30/40/50/60 fiziksel hasar
  • İLAVE BÜYÜ HASARI Kristal Enerji yükü başına 18/28/38/48/58 büyü hasarı Kristal Enerji yükü başına 20/30/40/50/60 büyü hasarı

E – Parçacık

  • BÜYÜ HASARI 40/60/80/100/120 40/75/110/145/180

 Sona

Pasif – Baskın Akor

  • GİDERİLEN HATA: Mavi ziynet totemine veya Kalista’nın Gözcü’süne saldırı yapıldığında Baskın Akor yüklerinin kaybolmasına neden olan bir hata giderildi

R – Kreşendo

BEDEL 100/150/200 mana Tüm kademelerde 100 mana

Soraka

Q – Yıldız Yağmuru

  • GİDERİLEN HATA: Yıldız Yağmuru’nun patlama merkezinde duran rakiplere verdiği ilave hasarın, Soraka’nın YG kaynaklı ilave hasarını doğru hesaplayamamasına neden olan bir hata giderildi

 Tristana

Q – Seri Ateş

  • EN SERİ ATEŞ: Patlayıcı Yük işareti olan bir hedefe yapılan her normal saldırı, Seri Ateş’in bekleme süresini 1 saniye kısaltır

 Trundle

Pasif – Kralın Hakkı

  • MENZİL 1000 1400

W – Donmuş Krallık

  • İYİLEŞTİRME ARTIŞI %8/11/14/17/20 tüm kademelerde %20

R – Dize Getir

  • GİDERİLEN HATA: Dize Getir yeteneğinin hedefin Zırh ve Büyü Direnci niteliklerinin %40’ı yerine yalnızca %36’sını çalabilmesine neden olan bir hata giderildi

 Urgot

W – Dehşet Üreteci

  • TABAN KALKAN 80/130/180/230/280 60/100/140/180/220
  • MANA ORANI toplam mananın %8’i

R – Hiperkinetik Konum Değiştirici

  • BEKLEME SÜRESİ 120/110/100 120/100/80

 Varus

Q – Deşen Ok

  • IONIA’LI KESKİN NİŞANCI: Bekleme süresi ok atıldıktan sonra değil, artık saldırı hazırlığı başladığında devreye giriyor

 Veigar

Q – Uğursuz Saldırı

  • ATIŞ HIZI 1750 2000 (yaklaşık %14 daha hızlı)
  • GİDERİLEN HATA: Yetenek kullanılıyorken kitle kontrol etkilerine maruz kalındığında Uğursuz Saldırı’nın gerçekleşmemesine neden olan bir hata giderildi

E – Kara Delik

  • DUVAR ÇIKMA GECİKMESİ 0,75 0,5
  • UYARI EFEKTİ: Yetenek hazırlanma süresi geçtikten sonra belirir Yetenek kullanıldığı anda belirir

 Vi

Genel

  • HAREKET HIZI 350 345

R – Saldırı ve Darp

  • FİZİKSEL HASAR 200/325/450 150/300/450

 Viktor

E – Ölüm Işını

  • GİDERİLEN HATA: Geliştirilen Ölüm Işını’nı patladığında Viktor’un otomatik saldırılarının iptal edilmesine neden olan bir hata giderildi

 Volibear

W – Kuduz

  • Yeni: Bir canavar üstünde kullanıldığında bekleme süresinin yarısı iade edilir

 Xin Zhao

W – Savaş Narası

  • TABAN İYİLEŞTİRME 26/32/38/44/50 30/35/40/45/50

E – Amansız Hücum

  • HASAR 70/105/140/175/210 büyü hasarı 70/110/150/190/230 büyü hasarı

 Zac

W – Maddenin Kararsız Hali

  • Zac parçalarından birini topladığında, W’yu bir parça topladıktan 1 saniye sonra bile kullansa, artık kısa süreliğine BSA avantajı kazanıyor.

E – Elastik Sapan

  • SAVURMA SÜRESİ 0,5 saniye 1 saniye

 Zilean

Q – Saatli Bomba

  • BEKLEME SÜRESİ 12/11/10/9/8 saniye 10/9,5/9/8,5/8 saniye

Cho’Gath

  • Temel, Beyefendi, Müzelik, Göl Canavarı, Kabus

Janna

  • Temel, Buz Kraliçesi, Hextech, Fırtına, Şanlı

Taric

  • Temel, Beşinci Çağ Fedaisi, Kantaşı, Zümrüt

Warwick

  • Temel, Kötü Kurt, Yabani, Ateşdiş, Boz, Sırtlan, Bozkır Avcısı, Urf


Luden’in Feryadı

  • TARİF: Aşırı Büyük Sopa – Ruh Yeli + 650 altın (toplam bedel: 3100 altın)
  • YETENEK GÜCÜ: 120
  • HAREKET HIZI: %7
  • ÖZEL PASİF: Hareket etmek veya büyü kullanmak yük biriktirir. 100 yük biriktiğinde, hedefe isabet eden bir sonraki büyü tüm yükleri harcayarak en fazla 4 hedefe 60 (seviye başına +5) ilave büyü hasarı verir. Büyü etkisi uygular (ör. Can Emme, Rylai vb.).


Arayıcı Mercek

  • 9. SEVİYE VE ÜSTÜ BEKLEME SÜRESİ 60 saniye 75 saniye


Bami’nin Közü

  • TARİF Yakut Kristal + 600 altın (toplamda 1000 altın)
  • CAN 300
  • ÖZEL PASİF Alev Kusan – Yakındaki rakiplere 5 (şampiyon seviyesi başına +1) büyü hasarı verir. Minyonlara ve canavarlara %50 ilave hasar verir.


Yanardöner Efsunu

  • TARİF Aşama 2 Orman Eşyası + Bami’nin Közü + 350 altın (toplam 2200 altın)
  • CAN 350
  • ÖZEL PASİF +%25 ilave can verir
  • ÖZEL PASİF Alev Kusan – Yakındaki rakiplere 16 (şampiyon seviyesi başına +1) büyü hasarı verir. Bu etki, çatışmada geçen süreye bağlı olarak 24 (şampiyon seviyesi başına +1,5) hasara kadar artar.


Günateşi Pelerini

  • TARİF Zincir Yelek + Bami’nin Közü + 850 altın (toplam 2600 altın [değişmedi])
  • NİTELİKLER Değişmedi. Niye değişsin ki?
  • yenİPASİF Artık ÖZEL bir pasif, yani diğerleriyle birleşmez


Keskingaga Pelerini

  • ZIRH 30 40
  • ÖZEL PASİF Akıncı – Artık yıkılmış kulelerin yanında da hareket hızı kazandırıyor


ZZ’rot Kapısı

  • ZIRH 50 60
  • BÜYÜ DİRENCİ 50 60
  • ÖZEL PASİF Akıncı – Artık yıkılmış kulelerin yanında da hareket hızı kazandırıyor
  • YAPILARA KARŞI HİÇLİK HAŞERESİ TABAN HASARI 50 100
  • YAPI HARİCİ HİÇLİK HAŞERESİ TABAN HASARI 20 50
  • HİÇLİK HAŞERESİ KAYBOLMA SÜRESİ 4 saniye 5,5 saniye
  • HİÇLİK HAŞERESİ İNHİBİTÖR HEDEF ALMA MENZİLİ 300 350
  • HİÇLİK HAŞERESİ MERKEZ HEDEF ALMA MENZİLİ 300 450


Ohmyıkıcı

  • ÖZEL PASİF Akıncı – Artık yıkılmış kulelerin yanında da hareket hızı kazandırıyor


Görkemli Zafer

  • CAN +500 +650

İnhibitör Kuleleri

  • İnhİbİtör kulesİ takIm altIn ödülü 175 50
  • İnhİbİtör kulesİ takIm deneyİm ödülü 100 0

Merkez Kuleleri

  • Merkez kulesİ takIm altIn ödülü 150 50
  • Merkez kulesİ takIm deneyİm ödülü 120 0

İç Kuleler

  • Orta koridor iç kuleleri artık yakındaki şampiyonlara kalkan vermiyor
  • Üst ve alt korİdor İç kule kalkan mİktarI 200 30
  • İç kule canI 2000 2300

Minyon Canı

  • BÜYÜCÜ MİNYONLAR: Büyücü minyon canı 9. dakikada 3 ve ondan sonraki her 90 saniyede bir ilave 3 daha artıyor
  • YAKIN DÖVÜŞÇÜ MİNYONLAR: Yakın dövüşçü minyon canı 9. dakikada 6 ve ondan sonraki her 90 saniyede bir ilave 6 daha artıyor
  • KUŞATMA MİNYONLARI: Kuşatma minyonu canı 9. dakikada 9 ve ondan sonraki her 90 saniyede bir ilave 9 daha artıyor
  • DIŞ VE İÇ KULELER: Dış ve iç kuleler (lazersiz olanlar) 10,5. dakikada minyon başına 3 hasar ve ondan sonraki her 90 saniyede bir ilave 3 hasar daha fazla veriyor

Orman Kampları

  • GROMP SALDIRI GÜCÜ 90 83
  • BÜYÜK KESKİNGAGA HASARI 55 45
  • KÜÇÜK KESKİNGAGA HASARI 20 16
  • BÜYÜK KURT ÖDÜLÜ 48 altın 53 altın
  • KÜÇÜK KURT ÖDÜLÜ 14 altın 16 altın

Ağaç Ata Bard / Kelle Avcısı Akali

Bard_1Akali_7

Gizli Ajan Xin Zhao

XinZhao_6

Bir Cevap Yazın